مردم خوزستان امروز استقبال پرشوری از مدال آوران استان در بازی‌های پارالمپیک پاریس داشتند.

بین سیاح

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا احمد امین‌راده، الهام صالحی و صادق بیت سیاح که در رشته های دو و میدانی و وزنه برداری پارالمپیک خوش درخشیدند به همراه زهرا کرم‌زاده و مهدی فارسی مربیان خوزستانی تیم ملی پارا دو و میدانی با استقبال بی نظیر مردم و مسئولان استانی وارد فرودگاه اهواز شدند.

حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، آیت الله حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، سردار حاجتی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، سادات ابراهیمی نماینده مردم گتوند و شوشتر و فرماندار ایذه و نیز مدیرکل امور بانوان استانداری و رییس سازمان بسیج ورزشکاران استان از جمله مسئولان حاضر در مراسم استقبال بودند.

گریه‌ شدید پدر بیت سیاح در فرودگاه خوزستان | اتفاقی جالب بعد از رسیدن بیت سیاح به زادگاهش

با توجه به اینکه مدال طلای بیت‌سیاح در بازی‌های پارالمپیک به دلیل نشان دادن پرچم «بانو ام البنین» از او پس گرفته شد، امروز مردم اهواز با در دست داشتن پرچم ضریح امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) در فرودگاه اهواز به استقبال این ورزشکار آمده بودند. همچنین یک موکب به اسم «بانو ام البنین» در فرودگاه اهواز برپا شده بود که از مردم پذیرایی با شربت و آب پذیرایی می‌کرد.

گریه‌ شدید پدر بیت سیاح در فرودگاه خوزستان | اتفاقی جالب بعد از رسیدن بیت سیاح به زادگاهش

جشن و پایکوبی مردم به ویژه خانواده امین زاده که با شیپور به فرودگاه آمده بودند، فضای متفاوتی به این مراسم داده بود.

همچنین پدر بیت سیاح پس از ورود فرزندش به فرودگاه و دیدار با او، به شدت گریه کرد.

امین زاده در اولین حضور خود در پارالمپیک پاریس کاری کرد کارستان؛ او توانست به نشان طلای سنگین وزن وزنه برداری دست پیدا کند.

صالحی نیز در اولین حضور خود در بزرگترین میدان ورشی دنیا موفق شد به نشان برنز پرتاب نیزه دست پیدا کند.

صادق بیت سیاح هم در پرتاب نیزه ضمن رکوردشکنی در این رشته به مدل طلا رسید اما به دلیل دیسکالیفه شدن مدال او پس گرفته شد. او پس از کسب مدال طلا پرچمی که نام بانو «ام‌البنین» روی آن نقش بسته شده بود را نشان داد که همین موضوع باعث شد دیسکالیفه شود.

همچنین عرفان بندری هم که در پارالمپیک به مدال نرسید، در فرودگاه مورد استقبال مردم قرار گرفت

کد خبر 880671

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار چهره‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha